Wednesday 19 August 2009

A DAY OUT

Me and my man had a fantastic day out today.
The sun was shining and it was really nice and warm
(31 degrees Celcius) outside so we decided to take a
road trip to Welwyn Garden City to look around in
charity shops and to look at pretty houses and dream
ourselves away for a moment.
We so want to move there but the house prices here
in England are ridiculously expensive.
We both want a spacious house from the 1930's with
lots of character, a red or yellow front door, garage,
bay windows, a mature garden, etc.

This is what I picked up:

Blouse, 50 pence.


Blouse, £2.


Rattan bag, £1.55.

The background is the newly painted bathroom floor.
I will post pictures as soon as we got all the bathroom
accessories in place.
We didn't do red and gold, it looked pretty silly so we
agreed on black accessories and it now looks great.

9 comments:

Mrs Munster said...

You more or less have to win the lotto to be able to afford truly gorgeous house in England (well, at least in the South. Things might be different further up in North)

Dandelion Vintage said...

Very sweet blouses!

Miss Rascal said...

Mrs Munster: Exactly. Ew, wouldn't wanna move up north, I rather move back to Sweden and so would my guy.

Carol: Thank you darling.

Sandy De Luxe said...

I just love the blouses! So cute!

Miss Rascal said...

Sandy: Thanks honey. :)

Jenny Oak Fae said...

Så söta blusar!

: )

Tack snälla för alla trevliga kommentarer på min blogg!

Trist att din man också är sjuk, men bra att du kan vara hemma och hjälpa honom..! Jag får inte så mycket hjälp faktiskt, det var bara i början av min sjukdom som sjukvården brydde sig, då gick jag på Smärtrehab, men det hjälpte dessvärre inte alls...Provade en del starka värktabletter och sömntabletter i början, men de gav mig så svåra biverkningar. Igår fick jag en medicin utskriven som heter Cymbalta, men redan efter EN tablett fick jag väldigt otrevliga biverkningar, hoppas att de försvinner efter ett tag...

KRAMAR, Jenny

<3

Miss Rascal said...

Jema Rose: Min man fick Fibro da han var offer i en bilolycka, han har tagit Lyrica ett tag nu men har natt hogsta dosen och medicinen har slutat varka sa som den gjorde forrut sa han ar valdigt nere just nu.

Det ar forfarligt att de bara brydde sig i borjan, jag menar, Fibro borde ju vara mer "erkannd" som sjukdom eftersom sa otroligt manga manniskor har det.
Min styvmor och min moster har jobbat inom sjukvarden o har fatt lyfta tungt osv och utveckalde Fibromyalgi och fler med dem.

Jag funderar pa att skanka pengar till forskning i december for det ar manga som lider och manga lakare som vander ryggen at det.

Hoppas din medicin funkar valdigt snart.

Kram

Angel said...

I love that rattan bag!!!

Miss Rascal said...

Angel: Me too!
It looks like a little treasure chest. :)